czwartek, 15 stycznia 2015

Przybywam

Witajcie żeglarze na bezkresnych wodach sieci wirtualnej. Trafiliście na faceta, który ceni to co tak niewielu ceni, a jest to Wolność. Wolność, którą różni ludzie różnie pojmują, a która jest bardzo prostym i szerokim pojęciem. Zawiera się w Nim niepodległość, samostanowienie, odpowiedzialność, konsekwencja, a Jej granicą jest Wolność, która napotyka Wolność innej jednostki. To takie proste, a jednak dziś wydaje mi się bardzo mało zrozumiałe.


Chcę w tym kącie moim opisywać rzeczywistość. I tą aktualną, i tą trwającą gdzieś z boku, czasami od lat, będącą historią. Kiedyś już prowadziłem bloga. Przypadkiem został mi zablokowany kiedy zrobiłem mały eksperyment. I tak po długiej przerwie, która chyba dobrze mi zrobiła na uporządkowanie głowy wracam.

Czy warto się tu zatrzymać? To zależy kto czego szuka. Myślę, że moje przemyślenia mogą pomóc wielu na spojrzenie z innej perspektywy w świecie gdzie jest wiele mitów, szablonów, utartych szlaków, niezrozumeinia, poplątania z pomieszaniem. Cóż, może kogoś przekonam do tego do czego ja doszedłem, a może i sam się czegoś dowiem-nauczę od Ciebie?

Wpisy czas zacząć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj, i w tym miejscu obowiązują zasady kultury.